Acest articol vine în sprijinul comercianților care sunt începători în domeniul hainelor second-hand.
Dacă interacționezi pentru prima dată cu noi, vei afla cum să comanzi mai eficient articolele potrivite magazinului tău și la ce aspecte trebuie să fii atent încă de la început.
Urmează să îți enumerăm toate etapele importante prin care trecem împreună cu oamenii care doresc să comande pentru prima dată articole second-hand de la Bellatex și astfel să devină clienții noștri.
De-a lungul timpului am dezvoltat numeroase colaborări cu afaceri care au început de la zero în momentul în care au interacționat pentru prima dată cu noi. De aici și experiența acumulată, pe care acum putem să o transmitem mai departe.
1. Primele întrebări
Atunci când discutăm pentru prima dată cu tine, te întrebăm dacă ai făcut o anumită cercetare de piață. Nu te gândi la o cercetare laborioasă. Însă este spre binele afacerii tale să te asiguri că locul fizic în care îți va fi sau iți este poziționat magazinul este unul în care există cerere pentru sectorul vadului de haine pe care urmează să-l pui la vânzare.
2. Cunoașterea viitorilor clienți
Este foarte important ca atunci când vinzi un articol, acesta să fie pus la dispoziția oamenilor care sunt dispuși să cumpere, dețin suma de bani pe care o ceri pentru acel articol și au dorința de a achiziționa acel produs.
3. Cunoașterea competitorilor
De asemenea de-a lungul discuțiilor te întrebăm dacă ai alți competitori comercianți în zona în care se află magazinul tău, deoarece acest aspect este unul foarte important. Este esențial să fii atent la tipurile de comerț din jurul magazinului tău, deoarece acestea pot fi puncte de întâlnire pentru potențiali tăi clienți.
4. Estimarea profitului
Nu te încurajăm să comanzi de la noi anumite categorii de haine second-hand după ureche, fără să știi că vei putea face profit.
Este important să îți poți vinde articolele oamenilor care vizitează magazinul, altfel rămâi cu ele pe stoc, cu banii investiți în ceva ce nu se va vinde. Cu cât cauți să aprovizionezi magazinul cu articole mai potrivite potențialilor clienți, cu atât estimezi mai corect profitul pe care îl vei face.
5. Colaborarea pe termen lung
Punem accent pe colaborarea pe termen lung, de aceea implicarea noastră în discuția cu tine și în sfaturile pe care ți le dăm este serioasă, personalizată pe nevoile magazinului tău. Deciziile pe care le iei legat de produsele pe care alegi să le comercializezi țin doar de tine, însă este esențial să fii bine informat.
Pentru că nu este vorba despre două trei produse, noi întotdeauna alegem să sprijinim clienții care sunt începători în acest domeniu sau care vor să îmbunătățească vânzările semnificativ din magazinul lor.
6. Stabilirea articolelor din magazinul tău
Se întâmplă deseori ca atunci când un nou client dorește să facă prima comandă, acesta să considere că doar produsele noi și hainele nepurtate ori cele care sunt în stare impecabilă sunt potrivite pentru propriul magazin.
În general într-un magazin second-hand există produse cu variante diferite ca și calitate.
Îmbrăcămintea second-hand pe care o oferim din depozitul nostru este împărțită în trei categorii, în funcție de calitate:
- Calitate CREAM – sunt haine noi sau aproape noi, moderne și de actualitate. Ele nu au niciun grad de uzură și arată impecabil.
- Calitate EXTRA – sunt cele care au fost purtate și pe care oamenii le-au folosit cu frecvență medie. Acestea nu au un grad de uzură ridicat, nu sunt deteriorate și nu au decolorări, rupturi sau pete.
- Calitate I – sunt haine de calitate, dar care au fost purtate și uzura este vizibilă, la unele mai ridicată, la altele mai puțin.
7. Evitarea greșelilor unui începător
O primă tentație greșită a comercianților care se află la început este să își dorească să-și aprovizioneze magazinul doar cu haine calitate CREAM.
În realitate industria second-hand nu e doar despre produse noi sau produse impecabile, cu etichetă. Și hainele care sunt de o calitate medie sunt căutate și vândute.
O haină, chiar dacă a fost purtată și are un anumit grad de uzură vizibil, acesta poate fi spălată, călcată și asortată cu celelalte componente din ținuta unui client al tău, iar astfel are loc o reciclare naturală acelui tip de îmbrăcăminte.
Faptul că oferi spre vânzare articole cu variante diferite de calitate nu va opri magazinul tău să arate extraordinar.
De exemplu tinerii din ziua de azi își caută îmbrăcăminte care să le pună în valoare propriul stil. Acesta este unul dintre motivele pentru care ei nu cumpără hainele doar pentru că au fost făcute într-un anumit sezon recent. Pentru ei hainele second-hand nu înseamnă doar ceva convenabil pentru un buget limitat, ci mai ales un mijloc de a-și exprima personalitatea.
Un comerciant de haine second hand care este in domeniu de ani de zile va ști că produsele și calitatea acestora trebuie să varieze, astfel încât să fie accesibile pentru toate tipurile de potențiali clienți. Acest aspect este unul fundamental și pentru fiecare comerciant la început de drum.
Sfaturile de mai sus sunt opționale, noi ți le oferim pentru că ținem la orice comerciant care dorește să se aprovizioneze de la noi și astfel să devină clientul nostru.
Dacă și tu vrei să îți aprovizionezi magazinul prin Bellatex, te invităm să îți faci o idee despre cum arată produsele din care poți alege. Pe pagina noastră de Facebook găsești zeci de clipuri video postate recent despre articolele de îmbracaminte disponibile în depozitul nostru.
În acest articol găsești toate informațiile care țin de plasarea unei comenzi de la Bellatex, depozitul de haine second-hand: Cum comanzi de la noi.
Lista de prețuri de la Bellatex o poți solicita:
- Online scriindu-ne la contact@bellatex.ro
- Sunând direct la 0727021162
- Prin WhatsApp, la 0727021162
Sună-ne și îți oferim orice informație ai nevoie.
Te susținem în procesul de dezvoltare a afacerii tale!